O Fem Plus



KAKO JE PRIŠLO DO FEM PLUS?

"Ideja o Fem Plus se je začela razvijati nekje istočasno kot ta magazin. Razloga za tem sta bila dva.
Prvi je bil iskreno ta, da smo potrebovali nekaj, kar bi Fem držalo pokonci. Oglasov kot vidite nimamo, prav tako ne verjamemo v prazno oglaševanje produktov samo zaradi denarja. Izdelki omenjeni na strani, so izdelki v katere verjamemo, katere smo testirale in o njih lahko samozavestno govorimo. Smo mnenja, da dobri produkti ne potrebujejo lažnega oglaševanja. Veliko lažje je ljudi za nekaj navdušit, če si navdušen tudi sam. Prav tako lahko spletna stran kaj hitro izgubi svojo pristnost, ko se na njej pojavi miljon oglasov, pop-up okenc in zlaganih priporočil. Namen tega magazina ni bil nikoli prodaja, ampak pomoč ljudem skozi zabavno, a poučno vsebino.
Kar nas pripelje do drugega razloga za razvoj sesterske strani Fem Plus. Več kot smo o skincare-u pisale, večje je bilo zanimanje. V naš inbox je prihajalo vse več in več sporočil z vprašanji o negi kože, česar smo bile seveda zelo vesele! A želela sem, da se stvar spelje bolj profesionalno in celostno. Razmišljala sem o tem, kaj bi par let nazaj meni olajšalo življenje. Takrat sem se znašla v situaciji, ko nisem več vedela kaj naj s svojo problematično kožo naredim. Kozmetičarke nisem imela, želela sem si le, da bi lahko poklicala nekoga, ki bi mi povedal kaj je z mojo kožo narobe in me napotil v pravo smer. Verjela sem, da z dobro osnovno nego doma, lahko dosti rešim. To se je izkazalo za popolnoma resnično. A jaz sem za to potrebovala leta intenzivnega raziskovanja in delanja napak. Če bi imela nekoga, ki mu lahko zaupam, bi bila moja problematika najbrš rešena veliko hitreje."

 

KAJ PA SPLOH JE FEM PLUS?

"Križanec med kozmetičarko in lepotno urednico. To je najenostavnejša razlaga. Miks akademskega znanja in poznavanja trga. Najboljše iz obeh svetov smo združili v eno. Izhajala sem iz lastnih želja. Vem, da na obisk kozmetičarke nisem bila pripravljena. Sploh pa nisem vedela katero naj izberem, glede na to, da jih je malo morje. Hotela sem le svetovanje in zdelo se mi je, da tega brez dragih tretmajev ne bom dobila. Nihče tega namreč ni oglaševal. Pa tudi če sem za nasvet vprašala, sem nazaj dobila ogromno nejasnih odgovorov, katere sem čez par minut pozabila. Nihče pa mi ni rekel "s tvojo kožo se dogaja to in to, zaradi tega in tega, uporabljaj te in te produkte in stanje se bo izboljšalo".
V resnici seveda ni tako enostavno, saj je vsaka koža drugačna. Drugačen je tudi slog življenja in genetika. Vse to vpliva na kožo. Obstajajo pa nekakšne izhodiščne točke, ki lahko naredijo velike razlike. In tukaj sem želela začeti.

S tem, da ljudem podamo informacije o stanju njihove kože, jim povemo česa naj se držijo, česa izogibajo, ter kaj naj za izboljšanje stanja uporabljajo. Potem pa se lahko sami odločijo kako bodo nadaljevali. Lahko ostanejo pri svoji osnovni negi, morda začnejo z uvajanjem novih produktov, si privoščijo tretmaje... Vse je v njihovih rokah. Ko imajo enkrat znanje in naš plonk listek, lahko kozmetični trg raziskujejo kakor jim srce poželi. Zdrava in sijoča koža ne pride sama od sebe, pride s pozornostjo, ki ji jo namenimo."

 

ZAKAJ BI SE NEKDO ODLOČIL ZA FEM PLUS?

"V prvi vrsti svojo kožo spozna in se jo nauči negovati. Dobil bo namreč jasne informacije o tem kaj naj za svoje stanje uporablja, kaj njegovi koži godi in česa naj se izogiba. Vse to bo dobil v lično zapakirani mapi, ki jo lahko shrani na telefon ali računalnik, ter pogleda vsakič ko potrebuje. Vključili smo tudi tedensko rutino, razčlenjeno na jutro in večer, z natančnimi navodili kdaj naj kaj uporablja. Res izi pizi.
V drugi vrsti smo želeli, da ljudje na ta način prihranijo tudi čas in denar. Tukaj se lahko navežem na to, kar sem povedala prej... Če bi meni nekdo pomagal na ta način, bi svoje težave najbrž rešila prej, kot sem jih. Si drznem reči, da v roku parih tednov-meseca, kajti prvi rezultati se pokažejo hitro. Prihranila bi tudi denar, saj ne bi zapravljala za produkte, ki so bili za mojo kožo popolnoma neprimerni.
Moje majhne mozoljčke sem takrat napadla z rafalom produktov za aknasto kožo. S tem sem stanje seveda le poslabšala, podrla bariero kože in naredila cel kakec. Zdaj opažam, da skoraj vsaka druga ženska uporablja napačne produkte. Ali pa so produkti sicer dobri, a jih uporablja na napačen način. Vsak ima lahko lepo kožo, če se izrazim klišejsko. Ni potrebno veliko truda, res ne. Le iz prave strani se je treba zadeve lotiti. Na trgu je ogromno izdelkov, ki svoje delo opravijo prekleto dobro in ni rečeno, da so dragi.
Moja celotna trenutna nega naprimer stane okoli 50€. Sem pa tja si privoščim kaj dražjega, ker me matra firbec in ker se s tem ukvarjam, sicer pa izdelke porabim v pol leta do leta. Kar pomeni, da letno zapravim približno 100€ za osnovno nego. To je manj kot 10€ na mesec. Več zapravim za kafetkanje! Istočasno sem zato v svoji koži samozavestna, ne uporabljam pudra, dostikrat stanovanje zapustim brez ličil, saj jih ne potrebujem. Ko se za makeup odločim, se odločim iz razloga, ker se želim igrati s podobo. Ne, ker bi rada nekaj prikrila.

Najlepše mi je videti "golo" kožo, ki sije v svoji naravni lepoti."     


- Ines Šercelj za Fem

 





RAZISKUJ NAPREJ