Uvod v obrazno jogo



Pred Karin Velikonja o jogi obraza nismo kaj dosti vedele. Sem pa tja smo zasledile kakšen video na youtube, prebrale kakšen članek, iskreno nič presenetljivega, kar bi nas prepričalo v to, da položimo pozornost na tovrstno telovadbo obraza. Potem pa je v sliko stopila Karin. Lastnica Glowinface joge, gurujka čvrste kože, šepetalka obraznim gubicam in vsesplošno utelešenje pozitivne energje. Before and after fotografije njenih strank so O-SU-PLJIVE! Hitro si poglejte njen instagram… Njena nalezljiva energija nas je potegnila v to, da tudi same natreniramo obrazne bicepse (poročilo sledi!). Poletje je že praktično za ovinkom, halo!

ADIJO PODOČNJAKI  Ta vaja je ena izmed najboljših vaj za brisanje gubic na zunanjih očesnih kotičkih - tako zvanih račjih tačk in pa za odpravljanje podočnjakov ter zastale limfe na spodnji veki. Z aktivacijo mišic spodnje veke aktiviramo in uravnovešamo ledvično energijo in nadledvični žlezi. Če je to področje temno in tu zastaja limfa namreč pomeni, da je ledvična energija šibka in nujno potrebna krepitve.   Kako izvesti vajo? 1. postavite prste na senčni predel obraza 2. pritisnite v senčni predel in področje povlecite diagonalno nazaj (pazite, da pri tem ne ustvarjate gubic nad prsti - na področju čela).  3. sedaj poglejte navzgor in si predstavljajte da gledate v sonce, ki vas slepi 4. Kot proti upor začnite spodnjo veko potiskati navzgor k zgornji, kot bi želeli zaškiliti oz. zapreti oči. 5. Dihajte globoko in poskusite začutiti aktivacijo spodnjih vek   Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

ADIJO PODOČNJAKI
Ta vaja je ena izmed najboljših vaj za brisanje gubic na zunanjih očesnih kotičkih - tako zvanih račjih tačk in pa za odpravljanje podočnjakov ter zastale limfe na spodnji veki. Z aktivacijo mišic spodnje veke aktiviramo in uravnovešamo ledvično energijo in nadledvični žlezi. Če je to področje temno in tu zastaja limfa namreč pomeni, da je ledvična energija šibka in nujno potrebna krepitve.

Kako izvesti vajo?
1. postavite prste na senčni predel obraza
2. pritisnite v senčni predel in področje povlecite diagonalno nazaj (pazite, da pri tem ne ustvarjate gubic nad prsti - na področju čela).
3. sedaj poglejte navzgor in si predstavljajte da gledate v sonce, ki vas slepi
4. Kot proti upor začnite spodnjo veko potiskati navzgor k zgornji, kot bi želeli zaškiliti oz. zapreti oči.
5. Dihajte globoko in poskusite začutiti aktivacijo spodnjih vek

Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

KITAJČEK  Ta vaja je osredotočena na področje okoli oči. Krepi mišico orbicularis oris in očesne mišice. Pomaga odpraviti gube na zunanjem delu oči. Prav tako krepi spodnjo veko, kar povzroči zmanjšanje temnih kolobarjev in zastojev limfe na tem območju. Pomaga sprostiti mišice obraza in vaš um. Ima tudi blagodejen vpliv na vid. Na podlagi kitajske medicine uravnovesi energijo v srcu, mehurju in ledvicah. S pritiskom na omenjeno območje s prsti stimuliramo akupresurne točke žolčnika in mehurja.  Kako izvesti vajo? 1. Položite srednji prst v notranje kotičke (oči) in kazalec v zunanjem kotu oči - pazite, da prste položite na kosti 2. Istočasno začnite skupaj zapirati oči in začeti pritiskati kazalec in srednji prst na omenjeno območje 3. Tudi s kazalcem začnite nežno vleči nazaj in navzgor, kot bi želeli ustvariti "kitajske oči" 4. Zdaj pa poglejte nazaj 5. Dihajte globoko   Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

KITAJČEK
Ta vaja je osredotočena na področje okoli oči. Krepi mišico orbicularis oris in očesne mišice. Pomaga odpraviti gube na zunanjem delu oči. Prav tako krepi spodnjo veko, kar povzroči zmanjšanje temnih kolobarjev in zastojev limfe na tem območju. Pomaga sprostiti mišice obraza in vaš um. Ima tudi blagodejen vpliv na vid.
Na podlagi kitajske medicine uravnovesi energijo v srcu, mehurju in ledvicah. S pritiskom na omenjeno območje s prsti stimuliramo akupresurne točke žolčnika in mehurja.

Kako izvesti vajo?
1. Položite srednji prst v notranje kotičke (oči) in kazalec v zunanjem kotu oči - pazite, da prste položite na kosti
2. Istočasno začnite skupaj zapirati oči in začeti pritiskati kazalec in srednji prst na omenjeno območje
3. Tudi s kazalcem začnite nežno vleči nazaj in navzgor, kot bi želeli ustvariti "kitajske oči"
4. Zdaj pa poglejte nazaj
5. Dihajte globoko

Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

LIFTING ZGORNJIH VEK  Vaja se osredotoča na krepitev očesnih krožnih mišic, zgornje veke ter področja med obrvmi – mišice Procerus. Na kožo je pisana vsem tistim, ki si želite dvigniti povešene in upadle zgornje veke, odpraviti gube med obrvmi in ustvariti sijoč, dvignjen in odprt pogled. Na podlagi obrazne diagnostike vaja krepi vranico (zgornja veka), jetra in žolčnik (področje obrvi in med obrvmi) in ledvica (spodnja veka). Vaja je učinkovita pri odpravljanju glavobolov in pri težavah s sinusi. Izredno krepi vid.  Kako izvesti vajo? Tri prste položimo na obrvi (mezinček na začetek, sredinec na sredino,kazalec pa na konec obrvi) in nekajkrat pritisnemo navznoter in navzgor (tukaj se nahajajo akupresurne točke za krepitev vida, odpravljanje gub med obrvmi in lifting zgornjih vek)   Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

LIFTING ZGORNJIH VEK
Vaja se osredotoča na krepitev očesnih krožnih mišic, zgornje veke ter področja med obrvmi – mišice Procerus. Na kožo je pisana vsem tistim, ki si želite dvigniti povešene in upadle zgornje veke, odpraviti gube med obrvmi in ustvariti sijoč, dvignjen in odprt pogled. Na podlagi obrazne diagnostike vaja krepi vranico (zgornja veka), jetra in žolčnik (področje obrvi in med obrvmi) in ledvica (spodnja veka). Vaja je učinkovita pri odpravljanju glavobolov in pri težavah s sinusi. Izredno krepi vid.

Kako izvesti vajo?
Tri prste položimo na obrvi (mezinček na začetek, sredinec na sredino,kazalec pa na konec obrvi) in nekajkrat pritisnemo navznoter in navzgor (tukaj se nahajajo akupresurne točke za krepitev vida, odpravljanje gub med obrvmi in lifting zgornjih vek)

Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

ODPRTI POGLED  Vaja se osredotoča na krepitev temporalnih in očesnih krožnih mišic. Temporalni mišici se nahajata na področju senc in potekata za ušesi vse do vratu. Če sta temporalni mišici šibki zaradi svoje teže padata in pritiskata na ostale mišice na obrazu. To se se kaže v padcu zgornjih vek, ličnih mišic in celo v poglobitvi nasolabialnih gub. Z dvigom temporalnih mišic tako dvignemo zgornji veki, odpravljamo gube na zunanjih očesnih kotičkih, krepimo in stimuliramo spodnji veki, ter dvigamo ostale mišice ter tako odpravljamo nasolabialne gube. Izvajanje vaje pomaga odpravljati glavobole, krepi vid, izboljšuje koncentracijo in spomin. Vaja glede na diagnostiko obraza blagodejno vpliva na vranico, srce in tanko črevo.  Kako izvesti vajo? 1. Pete dlani položite na temporalni mišici, ostali prsti objamejo lobanjo 2. Z dlanmi zajamite tudi zadnji del obrvi 3. Sedaj močno pritisnite v mišico, in med pritiskom celotno področje povlecite še diagonalno nazaj (videz azijskih oči) 4. Kot proti – upor z očmi močno zamižite 5. Oči obrnite proti temenu (kot da bi želeli pogledati nazaj) 6. Pazite, da so rame, vrat in ostale obrazne mišice sproščene 7. Globoko in konstantno dihajte   Ponovite 4x, zadržite 30 sekund     *Za aktivacijo in prebuditev vajo izvajajte zjutraj – na moč, dihi so hitrejši  * Za umirjanje vajo izvajajte zvečer – leže, dihi so globoki in počasnejši

ODPRTI POGLED
Vaja se osredotoča na krepitev temporalnih in očesnih krožnih mišic. Temporalni mišici se nahajata na področju senc in potekata za ušesi vse do vratu. Če sta temporalni mišici šibki zaradi svoje teže padata in pritiskata na ostale mišice na obrazu. To se se kaže v padcu zgornjih vek, ličnih mišic in celo v poglobitvi nasolabialnih gub.
Z dvigom temporalnih mišic tako dvignemo zgornji veki, odpravljamo gube na zunanjih očesnih kotičkih, krepimo in stimuliramo spodnji veki, ter dvigamo ostale mišice ter tako odpravljamo nasolabialne gube. Izvajanje vaje pomaga odpravljati glavobole, krepi vid, izboljšuje koncentracijo in spomin. Vaja glede na diagnostiko obraza blagodejno vpliva na vranico, srce in tanko črevo.

Kako izvesti vajo?
1. Pete dlani položite na temporalni mišici, ostali prsti objamejo lobanjo
2. Z dlanmi zajamite tudi zadnji del obrvi
3. Sedaj močno pritisnite v mišico, in med pritiskom celotno področje povlecite še diagonalno nazaj (videz azijskih oči)
4. Kot proti – upor z očmi močno zamižite
5. Oči obrnite proti temenu (kot da bi želeli pogledati nazaj)
6. Pazite, da so rame, vrat in ostale obrazne mišice sproščene
7. Globoko in konstantno dihajte

Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

*Za aktivacijo in prebuditev vajo izvajajte zjutraj – na moč, dihi so hitrejši

* Za umirjanje vajo izvajajte zvečer – leže, dihi so globoki in počasnejši

ŽELODEC 2  Ta akupresurna točka je locirana pod očesom na robu kosti - navpično pod zenico. Stimulacija te točke pomaga okrepiti mišici spodnjih vek, odpravlja podočnjake in zabuhlost na tem področju, pomaga odpravljati gubice in krepi ledvica.  Kako izvesti vajo? Točko stimulirajte s srednje močnim pritiskom in držite 30 - 60 sekund.   Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

ŽELODEC 2
Ta akupresurna točka je locirana pod očesom na robu kosti - navpično pod zenico. Stimulacija te točke pomaga okrepiti mišici spodnjih vek, odpravlja podočnjake in zabuhlost na tem področju, pomaga odpravljati gubice in krepi ledvica.

Kako izvesti vajo?
Točko stimulirajte s srednje močnim pritiskom in držite 30 - 60 sekund.

Ponovite 4x, zadržite 30 sekund

Thats’s all folks!

Thats’s all folks!

 




RAZISKUJ NAPREJ