GLOW ALA INES



V dvajsetih je za našo kožo odgovorna predvsem genetika. Genetika in regenerativne sposobnosti telesa, ki zabrišejo skoraj vse sledi prekrokanih noči. Kar na enkrat pa pridejo trideseta in z njimi sporočilo "konec zajebancije- delo čaka". Univerzalnega recepta za lepo kožo ni. Prav tako ni enega izdelka, ki bi rešil cel spekter težav. A na srečo obstajajo ljudje, ki so se zavoljo človeštva in lepe kože pripravljeni žrtvovati. Vse za to, da nam olajšajo in razsvetlijo pot. Ena izmed njih je naša Ines, kateri je poleg mačk, visoko na prioritetni lestvici tudi sijoča koža. Več o tem pa v spodnjih nasvetih.  

1. REKREACIJA
"Moje športno popotovanje se je začelo v prvi vrsti zaradi problemov s hrbtenico. Potem zaradi dobrega počutja in navsezadnje tudi zaradi čvrste riti. Lepa koža je prišla kot bonus točka. V procesu rekreiranja, razlik na koži skoraj da nisem opazila. Mogoče se mi je zdela le rahlo živahnejša. Potem pa je prišla zima in z njo svaljkanje. Po dolgem športnem premoru sem stoječ pred ogledalom skušala dešifritat kaj je na mojem obrazu drugačnega. Koža mojega obraza je bila nedvomno bolj siva in povešena. Zgubila je svojo poskočnost in mladosten žar. Zadevo sem začela raziskovat in prišla do naslednjih ugotovitev: vadba povečuje pretok krvi v našem telesu. Kri v naše celice prinaša kisik in hkrati odvaja proste radikale (zaradi katerih se staramo). Manj sivine in manj znakov staranja torej. Prav tako znižuje raven kortizola, kateri v telesu sproža pretirano izločanje sebuma (= akne) in uničenje kolagena. To je razlog, da ob dolgotranjem stresu izgledamo utrujeno in zdelano. In tako naprej in tako naprej... V podrobnosti ne bomo zabredli, saj je nauk zgodbe precej enostaven. Športanje je fajn! Za telo, srce in kožo. Ko z vadbo končate, pa ne pozabite na čiščenje! Muy importante! Moj nasvet: nežno čiščenje + toner z vitaminom C ali AHA/BHA kislinami. Pomnite, da je koža po seansi potenja voljna in bolj dovzetna za produkte, katere aplicirate." 

2. HIDRACIJA
"Voda, voda, voda. Prenehajte z izgovori in pričnite s pitjem. Voda je vendarle osnovna komponenta človeškega telesa! Če vam količina popite vode na dnevni bazi povzroča preglavice, se lahko poslužite naslednjih trikov. Na tablo, post it listek ali karkoli podobnega si napišite "spij kozarec vode". Listke si nalepite na hladilnik, računalnik, pisarniško mizo ipd. Druga učinkovita finta je, da si na telefonu naredite opomnik, katerega pustite odprtega na ekranu. Poleg naštetega, pa dovolj dobro deluje tudi flaša vode, ki jo med tem ko delate, postavite nekam v vidno polje. S tem si ta grozni opravek pitja vode sigurno malo olajšate. 
Druga in prav tako pomembna oblika hidracije, pa pride skozi kožo. Hialuronska kislina je v mojem režimu stalnica. Zjutraj in zvečer, ne glede na letni čas. Če razmišljate o tem v kateri proizvod bi vložili svoj denar, je hialuronska kislina perfektna izbira. Je eden izmed temeljnih izdelkov, katerega bi v svojo nego lahko dodali vsi. Lahko začnete z majhnim. The Ordinary ima v svojem repertoarju super poceni in super učinkovito zadevo. Pride v obliki seruma, katerega lahko plastite po želji." 

3. EKSFOLIACIJA
"Odmrla koža je bljak in nima na vašem prelepem obrazu kaj iskat. Kislinski pilingi pa so bomba in jih nujno potrebujete v svoji omarici. Zavedam se, da je misel na kislino, ki razžira kožo obraza precej strašna. Tudi sama sem šla čez te dvome. Obljubljena dežela mehke in sijoče kože, kjer sivina in ogrci ne obstajajo, čaka na vas. To ni nek poceni trik. Kislinskih pilingov se poslužujejo vse kozmetičarke in dermatologi. Res je da moramo z AHA/BHA kislinami ravnati previdnejše kot z mehanskimi pilingi, a če sledite navodilom, vas nima kaj skrbeti. Tisti, ki se tega lotevate prvič, preberite naš članek o osnovah kemičnega pilinga." 

4. MASAŽA
"Z rokami ali rolerjem. Nima veze. Važno je, da spodbudite cirkulacijo. Predstavljajte si jo kot vadbo za obraz. Pri masaži velja splošno pravilo antigravitacijskega gibanja. Roke (ali roler) torej vedno pomikajte navzgor in navzven- proti lasišču. Po ayurvedi je obraz najbolje masirati ob sončnem vzhodu, na tešče, v pozi prebujajoče se pande. Hecam se, hecam. Moj nasvet je naslednji. Če imate roler, ga hranite v hladilniku in uporabljajte zjutraj. Hlad vam bo pomagal pri zabuhlosti, masaša pa pri cirkulaciji. Jade roler je recimo perfekten za vse, ki želite bit ekstra in vrjamete v moč kristalov. Jaz imam sicer običnega kovinskega, ki svoje delo opravi prav tako odlično. Če preferirate manualno masažo, pa je najbolje (in najlažje), da jo v svojo rutino inkorporirate v večernih urah. Nanestite svojo najljubšo večerno kremo ali olje in masaži posvetite vsaj par minut. Ta ritual poskrbi tudi za boljšo absorbcijo in večji izkoristek produkta." 

5. VITAMIN B
"Moja dieta bazira na hrani rastlinskega izvora. Sem ter tja jedilniku dodam mlečne izdelke in enkrat na prestopno leto ribe. Pred nekim časom, sem iz čistega firbca odšla na test vitaminskega stanja. Pokazal je pomanjkanje vitamina B12 (in še enega drugega), kar je logično, saj je bila moja prehrana v tistem obdobju strogo veganska. V lekarni so mi nato prodali najdražje možne vitamine in problem je bil rešen. Od takrat jemljem B kompleks vsak dan. Zamenjala sem ga sicer za cenejšo različico, da mi bo lažje pri srcu, če se jemanje prehrambenih dodatkov izkaže za nateg. Ponos mi namreč ne bi nikoli odpustil tistih 30 evrskih flašk.
Razlogi za uvrstitev vitamina B na ta seznam pa so naslednji: Vitamin B12 pomaga pri uravnavanju in preprečevanju hiperpigmentacije. Vitamin B3 izboljša elastičnost vaše kože in s tem zmanjša videz gub. Prav tako lahko izboljša probleme z rosace-o in nasplošno razdraženo kožo. B6 vpliva na vlažnost in pomaga pri občutljivi in suhi koži. B5 pa naj bi bil odličen pri zniževanju ravni trigliceridov in holesterola, kar posredno spodbuja zdravo kožo.
Sam bog ve, kaj od tega je resnično in kaj ne. A dokler moj epidermis izgleda tako imenitno, mi je kratko malo vseeno."

 

- Ines Šercelj


RAZISKUJ NAPREJ